Yüksek Sadakat Eurovision'da
TRT 2011 yılına girerken bir sürprize imza atarak yılbaşı özel programında 2011 yılında Türkiye'yi Eurovision Şarkı Yarışmasında temsil edecek olan sanatçıyı açıkladı. Büyük bir gizlilik içinde yürütülen çalışma sonunda 2011 yılının ilk dakikalarında TRT Türkiye'yi Eurovision şarkı yarışmasında YÜKSEK SADAKAT Grubu'nun temsil edeceğini açıkladı.
Yüksek Sadakat Grubu 01 Ocak 2011 'nin ilk dakikalarında düzenlenen Yılbaşı özel programına canlı olarak katılarak şarkılarını seslendirdi. Grubun kurucusu Kutlu Özmakinacı grup olarak Eurovision teklifini 30 Ocak Perşembe günü aldıklarını ve heyecanla karşıladıklarını söylerken, çalışmaları en iyi biçimde yapacaklarını söyledi. Özmakinacı çalışmalara daha önce yarışmaya katılan Mor ve Ötesi ve Manga gibi gruplarla konuşarak başlayacaklarını açıkladı

